تنهایــــــــــــــــــــــی؟

خرید بک لینک

ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــــــــــــــــــــــی؟



!ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــــــﯽ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍطــــــــــــــــﺮﺍﻓﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ



ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ ﮐﺴــــــــــــــــــﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺒﺎﺷﯽ!



ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﻣـــــــــــــــــﯽ ﮔﻮﺷﻪ ﮔﯿﺮ ﺑﺎﺷﯽ!



ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣـــــــــــــــﺮﻑ ﻧﺰﻧﻪ!



ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘـــــــــــــــــﻪ ﺑﺎﺷﻪ !



ﺗﻨﻬﺎﯾـــــــــــــــﯽ ﯾﻌﻨﯽ "ﻫﯿﭽﮑﺲ" ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻪ حالت بده...

دخترونه ...

ما را در سایت دخترونه دنبال می‌کنید

برچسب: تنهایی؟,چرا تنهایی؟,اس تنهایی؟,عکس تنهایی؟,وبلاگ تنهایی؟,کلبه تنهایی؟,چت تنهایی؟,درمان تنهایی؟,متن تنهایی؟,میپرسی تنهایی؟, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 21 شهريور 1395 ساعت: 17:18

صفحه بندی