
xa0 xa0 xa0 مــرا ✿دخـتر خانـــوم✿ مے نـامــند غرورے دارم كـه براے تنها نبودن ، لـه نمـﮯ شود احساسـﮯ دارم كـه با منطق ِگدايان نمـﮯ سازد قلبــﮯ دارم كـه هنوز تیزے خنجر نامردے را نخوردهـ استـــ و زيـبايــﮯ هايـﮯ دارم كـه حراج چشم هاے بيگانـه نخواهد شد! اينگونه است مشق شب هاي دخترانه من......
ادامه مطلب
منـــ یهـــ دخترمـــــ...با تلنگری باران میشوم...باکلمه ای عاشق♥می شومــــــــــبا فریادی می شکنمــــــــــ↯زورم بہ تنها چیزی که مۍ رســــــــــد بغــض لعنتیهـــهنوزهم با مداد رنگی خانه رویاهایم را به تصویر میکشمــــــمن دخترم پراز راااز....هرگز مرا نخواهی دانست!هرگز سرچشمه اشکهایم را نمیابی!عاشقـ لوس شدنام قهــــــــــر کردنام حـســـود شـــدنامـــــ ...دختروونگی هامو با هیچ چی تو دنیا عوض نمیــــ کنمــــــــــ!دنیای دخترونه رو فقط یه دختر میـــتونه لمــــــــــس کنه! ...
ادامه مطلب